Identity area
Reference code
CYUTL NX-7
Title
Μετεκπαίδευση Exeter 1936-1937
Date(s)
- 1936 - 1937 (Creation)
Level of description
Part
Extent and medium
46 τεκμήρια
Context area
Name of creator
Archival history
Immediate source of acquisition or transfer
Content and structure area
Scope and content
- Επιστολή του καθηγητή Stanley H. Watkins προς τον κ. Ξιούτα ζητώντας του να γράψει πλήρεις αναφορές για τα σχολεία που επισκέπτεται κάθε βδομάδα, 21/01/1937
- Note «Introducing Mr. Xioutas a member of Reed Hall», 2/2/1937
- Τρείς (3) σημειώσεις από το : Department of Education and Psychology Professor Stanley H. Watkins
- Βιβλία που διάβασε ο Νικόλαος Ξιούτας (μάλλον ασυμπλήρωτος κατάλογος. Έτος 1936-1937 ο Ν. Ξ. ήταν σε μετεκπαίδευση στο Exeter της Ν.Δ. Αγγλίας)
- Report concerning the «Devonport High School» and the «Sutton Secondary School», Plymouth. February 1937
- Report regarding Religion, English and History teaching and syllabuses in the «Devonport High School» and «Sutton Secondary School» (Plymouth), Δεκέμβρης 1936. 12/12/1936 σχόλια του καθηγητή της ιστορίας του Πανεπιστημιακού Κολλεγίου του Exeter για την πραγματεία του Νικόλαου Ξιούτα
- Πραγματεία με θέμα : Explain and illustrate the growth of the power of the Crown during the Tudor Monarchy
- Αντί άλλου δοκιμίου για τον Mr. Littler ο Νικόλαος Ξιούτας γράφει την αυτοβιογραφία του, 1η Νοεμβρίου 1936
Appraisal, destruction and scheduling
Accruals
System of arrangement
Conditions of access and use area
Conditions governing access
Conditions governing reproduction
Language of material
Script of material
Language and script notes
Physical characteristics and technical requirements
Finding aids
Allied materials area
Existence and location of originals
Existence and location of copies
Related units of description
Alternative identifier(s)
Access points
Subject access points
Place access points
Name access points
Genre access points
Description control area
Description identifier
CYUTL NX-7
Institution identifier
Βιβλιοθήκη και Υπηρεσία Πληροφόρησης ΤΠΚ
Rules and/or conventions used
ΔΙΠΑΠ (Γ), 2η έκδοση.
Status
Draft
Level of detail
Minimal